כל עסק צריך דף בפייסבוק, אפילו אם העסק שלכם לא נראה לכם קשור או לא נראה לכם שדף בפייסבוק יכול לקדם את העסק שלכם, תאמינו לנו הוא יכול. העובדה שכ- 4 מיליון ישראלים חברים בפייסבוק וישראלי בממוצע שוהה בפייסבוק כחצי שעה כל יום, רק היא צריכה לשכנע אתכם. סביר להניח שהלקוחות שלכם בפייסבוק וכדאי שגם אתם תהיו שם. אם זה שהלקוחות שלכם בפייסבוק לא משכנע אתכם ששווה לכם להקים דף עסקי בפייסבוק, הינה עוד כמה סיבות טובות:
דף עסקי בפייסבוק יעזור לכם לקדם את העסק בגוגל
כשלקוח מחפש את השירות אותו אתם מספקים הוא יפנה, קרוב לוודאי, לגוגל ולא לפייסבוק זה נכון, אבל גוגל 'מתחשב' גם בדפים בפייסבוק ובחיפוש רגיל בגוגל לקוח יכול להגיע לדף העסקי שלכם בפייסבוק. ככל שהדף העסקי שלכם פעיל יותר, בעל אוהדים רבים יותר וגולשים מגיבים על הפוסטים המפורסמים בו, כך החשיפה שלו בגוגל תהיה גדולה יותר. בעצם יכול להיווצר מצב שבו לקוחות יגיעו אליכם מגוגל גם דרך האתר שלכם וגם דרך הדף העסקי שלכם בפייסבוק, רווח כפול שלכם.
דף עסקי בפייסבוק הוא ה'פנים' שלכם ברשת
לקוחות רוצים לדעת 'עם מי יש להם עסק' לפני שהם סוגרים עסקה. סביר להניח שהם שמעו עליכם ממכר או היגיעו אליכם דרך גוגל, הם דיברו איתכם ואולי אפילו כבר נפגשתם ועכשיו הם צריכים להחליט עם מי לעבוד, איתכם או עם המתחרה שלכם. בכדי לדעת עליכם יותר הם יפנו לפייסבוק, יחפשו עליכם ועל המתחרה שלכם מידע ולפי מה שהם ימצאו הם יחליטו. במידה ויש לכם דף עסקי פעיל וחי בפייסבוק, יש לכם יתרון מכיוון שאותו לקוח פוטנציאלי יקבל על העסק שלכם ועליכם מידע נוסף מה שיעזור לו להחליט ל'סגור עסקה' איתכם ולא עם המתחרה שלכם. גם כאן הרווח הוא שלכם.
פרסום בפייסבוק- זול וקל
הקמת דף עסקי בפייסבוק היא פעולה פשוטה מאוד יחסית והפרסום בפייסבוק הוא זול מאוד ביחס לקמפיינים של שיווק ממומן בגוגל למשל. למרות שפתיחת דף עסקי ויצירת קמפיינים היא פעולה פשוטה, מומלץ מאוד לפנות לאנשים המתמחים בשיווק ופרסום בפייסבוק, גם כאן למרות הקלות שבדבר יש צורך בהבנת החוקים בפייסבוק, הבנה בניהול קמפיינים בפייסבוק, ניהול קהל היעד והכי חשוב ידע בניהול הדף עצמו. ישנם דפים עסקיים רבים עם הרבה אוהדים אבל בלי פעילות או בלי תנועה של אוהדים בדף, דף כזה לא יואיל לכם ולא יעזור לכם לנצל את הפוטנציאל השיווקי שטמון בדף עסקי בפייסבוק.