מזגן בחבילת התקנה - כן או לא?

החלטתם לרכוש מזגן? עכשיו צריך להחליט את ההחלטות האמיתיות, איזה מזגן, ממי לרכוש אותו ומי יתקין אותו. כמה טיפים שיעזרו לכם על ההחלטות...

שתף תוכן זה


אם רכשתם דירה חדשה מקבלן ואתם רוצים להתקין בה מזגן, או שאתם מעוניינים להתקין מזגן בדירה קיימת, אתם בוודאי יודעים שהדרך לדירה ממוזגת רצופת קשיים. צריך להחליט על סוג המזגן, החברה בה רוכשים אותו, מי עושה את ההתקנה, מתי נבצע אותה ואיך נקטין עד כמה שאפשר את הבלאגן של עבודות הגבס או החציבה הדרושות. צוות אתר סוגרים הכל לדירה בדק עבורכם את כל שלבי רכישת המזגן והתקנתו, וחזר עם מסקנות.

 רכישת מזגן

החלטות החלטות החלטות

את ההחלטות הרבות הקשורות לרכישת מזגן והתקנתו כדאי לבצע עם אנשי מקצוע מהתחום. הסיכוי שתצליחו להזמין בעצמכם את המזגן שישרת אתכם צורה הטובה ביורת מצד אחד, ויהיה החסכוני ביותר בחשמל מצד שני, הוא נמוך וכדי להגיע להחלטה הנכונה תידרשו להשקיע זמן רב בלמידת התחום, בקריאת מאמרים שונים ועריכת חישובים לגבי גודל הדירה, כיווני האוויר והאור, מידת השימוש במזגן וכו'. ההמלצה שלנו: הזמינו יועץ מיזוג אוויר לביתכם וקבלו ממנו המלצות לגבי סוג המזגן הטוב ביותר עבורכם.

רכישת המזגן

לאחר שהחלטתם איזה סוג מזגן לקנות, עליכם להחליט באיזו חברה לרכוש אותו. בישראל פועלות כמה חברות מזגנים גדולות, ועוד כמה חברות שחלקן בשוק המזגנים קטן יותר. כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר לגבי דגם המזגן המבוקש, ודאו כי כל הפרטים הרלבנטיים עבורכם רשומים בה.

ההתקנה

רוב החברות מציעות את האפשרות שאנשיה יערכו את ההתקנה. בדרך כלל, כדאי לקבל את ההצעה, על אף שהיא עשויה להיות יקרה יותר מהצעתם של מתקינים פרטיים. ישנם, כמובן, מתקינים פרטיים שעושים את עבודתם כהלכה, אך אם נתקלתם במתקין שמגיש הצעת מחיר נמוכה באופן משמעותי, כדאי לקחת בחשבון שייתכן והוא בלתי מקצועי, ועבודתו עשויה להיות בלתי מושקעת ובלתי מקצועית בהתאם. הדבר נכון כפליים כאשר נדרשות עבודות גבס או חציבות. התקנת מזגן בצורה שאינה מקצועית עלולה לפגוע במזגן ובפעולתו ולהשאיר אתכם עם נזקים שונים בדירה, עבודות גבס בלתי גמורות ועוד. חיסכון בהתקנה מקצועית לטווח הקצר יכול לעלות לכם ביוקר לטווח הארוך.

ההמלצה שלנו לרכישת מזגן והתקנתו

לאחר בדיקה מעמיקה של הנושא, אנו ממליצים בכל מקרה לרכוש מזגן בצורה מרוכזת. כאשר אתם רוכשים מזגן מחברה מוכרת, המובילה את המזגן מהמפעל אל ביתכם, דואגת להתקנה מקצועית ולביצוע עבודות הגבס הנדרשות מהתחלה ועד הסוף, אתם מקבלים אחריות מלאה על המזגן ועל העבודה ויכולים לדעת שמיזוג הדירה שלכם נמצא בידיים טובות. כדי להוזיל את המחיר אנחנו ממליצים לנסות ולארגן קבוצת רכישה באותו בניין. כאשר מתארגנת קבוצת דיירים בעלי דירות דומות ודרישות מיזוג אוויר דומות, ניתן לקבל הנחות משמעותיות בעלויות המזגן, ההובלה וההתקנה, ולחסוך ברעשי התקנה מתמשכים בכל הבניין. המסקנה הסופית היא כי תמיד כדאי לרכוש את כל חבילת ההתקנה יחד באותו מקום, ועדיף לעשות זאת בשיתוף פעולה עם דיירים אחרים.

 

מוזמנים להגיב על הכתבה מזגן בחבילת התקנה - כן או לא?:

שתף תוכן זה