שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

שתף תוכן זה


המוקד לדייר פועל על מנת לסייע לכם עם בעלי המקצוע ונותני השרותים לבית. רוצים להכיר אותנו יותר? רוצים לדעת מה היתרונות שלכם כאשר אתם עובדים איתנו? ריכזנו עבורך מספר שאלות ותשובות חשובות.

 

מהו "המוקד לדייר"?

המוקד לדייר הוא שירות להזמנת בעלי מקצוע מבית פורטל בית משותף - האתר הגדול והמוביל בישראל בתחום הדיירים והבית המשותף. המערכת פועלת בהצלחה משנת 2006 בתוך הפורטל ומחוצה לו ומוטמעת באתרים נוספים וברשת האתרים של קבוצת בית משותף.

כיצד עובד השירות ב"מוקד לדייר"?

השימוש בשירות הוא פשוט מאוד. על מנת להזמין בעל מקצוע - יש למלא את הטופס הפשוט בדף הקטגוריה מתאימה על ידי חיפוש במנוע החיפוש שבאתר או על ידי קישור ישיר לקטגוריה. לאחר שהטופס נשלח המערכת תתאים מקסימום 5 בעלי מקצוע העונים לתחום ולאיזור שהזנתם. לפני העברת הפרטים לבעל המקצוע אנחנו מוודאים ידנית שאין הגבלות נוספות על מנת שבעל המקצוע המתאים ביותר יפנה אליכם למתן שירות.

מהן האפשרויות להזמנת בעל מקצוע דרך "המוקד לדייר"?

ישנן 3 אפשרויות להזמנת בעל מקצוע דרך "המוקד לדייר": ניתן להזמין בעל מקצוע דרך האתר על ידי מילוי טופס באתר. ניתן להזמין בעל מקצוע דרך הטלפון - בשעות העבודה של המוקד ניתן להזמין בעל מקצוע דרך הצ'אט באתר כאשר הוא במצב מקוון

למי מיועד השירות?

השירות הוקם כחלק מפורטל בית משותף. בית משותף מתמחה במתן תוכן לדיירים שרכשו דירות בפרויקטים חדשים, לוועדי הבתים ולדיירים שגרים בבית משותף. לכן, השקענו את המאמצים בלגייס עבורכם בעלי מקצוע טובים בכל התחומים שכוללים את הדירה שלכם ואת הבית המשותף.