החזון שלנו
החזון של "המוקד לדייר" הינו להוות מקום בטוח ויד מקצועית למי שזקוק לבעלי מקצוע.
משנת 2004 אנחנו עובדים עם בעלי מקצוע ("המוקד לדייר" נולד בפורטל בית משותף) וכולנו יודעים שנושא הזמנת בעל מקצוע עלול להיות בעייתי. תוכניות כמו יצאת צדיק" מוכיחות לנו פעם אחר פעם שיש בעלי מקצוע טובים ויש טובים פחות.
כלפי הצרכנים, "המוקד לדייר" יעשה את כל שביכולתו כדי לספק בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים.
החזון של "המוקד לדייר" הוא להוות עבור הפונים הזקוקים לבעלי מקצוע שירות מקצועי אחד וטלפון אחד שיוכל לספק להם את כל בעלי המקצוע שהם זקוקים לו.
לשם כך, הקמנו מוקד טלפוני אישי והכשרנו את צוות הנציגים לתת לפונים את הייעוץ הראשוני המקצועי בהזמנת בעלי מקצוע, לשאול את השאלות הנכונות על מנת להפנות אליהם את בעלי המקצוע המתאימים להם ביותר ולהעביר לבעלי המקצוע את הפניות המתאימות להם ביותר.
אנו מאמינים בשיתוף הפעולה שיצרנו בין הצרכנים, הספקים וצוות המוקד שעובד כבר שנים.
הערכים המובילים אותנו:
יושר – אנחנו מאמינים ביושר. הן כלפי הפונים והן כלפי בעלי המקצוע
כבוד – להתייחס בכבוד לכל אחד
שותפות – אנחנו רואים את הפונים ואת בעלי המקצוע כשותפים לדרך שלנו וכחלק ממנה
מקצוענות – אנו משתדלים ושואפים לעשות כל דבר במקצוענות. קטן כגדול.
אנו פה גם כדי להיות אוזן קשבת ולנסות לגשר בין הצרכנים ובעלי המקצוע במקרה של בעיה או אי הבנה באספקת שירות זה או אחר.
אנו פה כדי לוודא את איכות בעלי המקצוע, לעשות סקרי שביעות רצון ומשובים, להשאיר את הטובים ביותר הרואים בחזון שלנו את חזונם הם ולהוריד מהמערכת בעלי מקצוע שאינם עומדים בקריטריונים ובאיכות שנקבעו.
אנו פה גם עבור בעלי המקצוע (ספקים). "המוקד לדייר" וצוות "פורטל בית משותף" מתחייב לפעול כל העת לשיווק השירות כדי לספק עבודה לבעלי המקצוע.