אודות המוקד לדייר, שירות בעלי מקצוע

אודות המוקד לדייר

"המוקד לדייר" מבית פורטל בית משותף, אשר קיים משנת 2004 הינו שירות אישי המספק לדיירים במבנים השונים בעלי מקצוע אמינים ומקצועיים לכל צורך. המוקד מבוסס על מוקד אנושי ומקצועי שעוזר לדיירים לקבל בעלי מקצוע איכותיים.

שתף תוכן זה


המוקד לדייר מבית פורטל בית משותף הינו מוקד אנושי ומקצועי שמטרטו לעזור ולהקל על הדיירים וועדי הבתים השונים בבחירת בעלי מקצוע איכותיים עבור כל עבודה.

אתר "המוקד לדייר" הינו גירסה משופרת של השירות שקיים ועובד בהצלחה ב"פורטל בית משותף" מזה מספר שנים - אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם בעלי מקצוע עבוד דיירים בבתים משותפים, משרדים, בתים פרטיים, משפצים וועדי בתים משותפים בכל הארץ.

"המוקד לדייר" הוקם ומנוהל על ידי גיורא מגל, ממיסדי "פורטל בית משותף". יוצא מערכת הבטחון, בעל ידיים טובות שיודע לעשות הכל! בעל עשרות שנים של ניסיון כועד בית ובעבודה מול בעלי מקצוע בתחומים השונים של הדירה והבית המשותף.

החל מפברואר 2011 המערכת עוברת שינוי הכולל אתר אינטרנט ייחודי עבור השירות, שירות מענה טלפוני (072-2222150) 24 שעות כדי לטפל בפניות הגולשים.

"פורטל בית משותף" הינו אתר ותיק וייחודי המשרת את קהילת הדיירים וועדי הבתים בישראל משנת 2004. מתוקף כך אנו מקבלים עשרות פניות של צרכנים בכל יום במגוון רחב של תחומים ומכל חלקי הארץ.

אנו מאמינים בשירות טוב, אותו אנחנו מעניקים לחברי האתר מאז שנת 2004 כמו גם לבעלי המקצוע שעובדים איתנו.

היתרון בפנייה למוקד לדייר

נובע מכך שבמקום לחפש בעלי מקצוע לא מוכרים ושאינכם יודעים על איכות עבודתם, בעלי המקצוע הרשומים ב"מוקד לדייר" עובדים איתנו זה מספר שנים ומעצם כך מחוייבים לבצע את עבודתם נאמנה. אנו עורכים משובים על בעלי המקצוע על מנת לוודא שהם עומדים בכל הקריטריונים של שירות ללקוחות הפונים למוקד לדייר.

הייעוץ האישי והמקצועי

למוקד לדייר ניסיון משנת 2004 בקבלת פניות מדיירים וטיפול מול בעלי מקצוע. המענה הטלפוני האישי של המוקד לדייר (072-2222150) הוא שלב נוסף בשירות המתמשך של "המוקד לדייר" העונה על הצורך של צרכנים הזקוקים לבעלי מקצוע ומעוניינים בשירות טלפוני ישיר.

בעת פניה של דייר אל המוקד, הוא יקבל מאיתנו, על פי צרכיו את היעוץ לאיזה בעלי מקצוע הוא זקוק ונפנה אותם אליו בהתאם.

אנו בודקים לאורך זמן כל בעל המקצוע הרשום אצלינו ומקבלים משובים מהלקוחות. במידה ומגיעות אלינו תלונות הן נבדקות ובמידה ונמצאו מוצדקות אותו בעל המקצוע נגרע מהמערכת.

חלוקת האתר למספר מוקדים, כדי שיהיה לך יותר נח:

רוצים לדעת יותר?

לחץ כאן כדי לדעת מהו החזון שלנו

בעל מקצוע, הגש מועמדות כדי להצטרף למוקד לדייר

 

נשמח לעזור לכם עם בעלי המקצוע,

צוות המוקד לדייר