טיפים חשובים בנושא צביעת דירה

לא כל אחד יכול לצבוע את הדירה. לחלקנו אין זמן, לאחרים יש מה שנקרא "ידיים שמאליות", צריך הרבה סבלנות והמון עבודה מקדימה לפני הצביעה ואחריה. אך אם בכל זאת החלטתם לצבוע לבד להלן מספר טיפים.

שתף תוכן זה


 

1. קודם כל החלטה על צביעת הדירה, מספר החדרים והגוון.

2. כיסוי הרהיטים והרצפה.

3. תיקוני קיר – סתימת חורים, חבישת סדקים בקירות בתחבושת רשת מיוחדת, כאשר לפני כן יש למלא את הסדקים בחומר אלסטי מיוחד למילוי סדקים בקירות.

4. החלקת קירות באמצעות מריחת חומר שפכטל קל והחלקתו עם נייר זכוכית מידה 0 (אפס).

5. את ערבוב הצבע לגוון הרצוי יש לבצע בחנות שבה קניתם את הצבע. תשומת לבכם כי לא תמיד הצבע יוצא במדויק כפי שמופיע במניפת הצבעים.

6. ניתן לצבוע את הקיר באמצעות פד מיוחד לצביעה או באמצעות רולר. לרולרים מחירים שונים בעיקר עקב איכותם. רולר טוב מחיר נע בסביבות ה 50-60 שח.

7. את הפינות בין הקיר לתקרה כדאי לצבוע באמצעות מברשת צבע מאחר ועם רולר קשה להיכנס לזוויות שכאלו. קיימים גם פדים משולשים לצביעת הפינות.

8. את הקירות אפשר לצבוע פעם אחת או פעמיים בהתאם לאיכות וסוג הצבע.

9. את הצבע ניתן לדלל בהתאם להוראות המצוינות על הרצפה. מניסיון הכותב כדאי לדלל מעט יותר את הצבע בצביעה ראשונה ולהמתין לפחות 3 שעות עד הצביעה השנייה שתהייה פחות מדוללת ומכאן גם יותר מרוכזת.

10. ישנה גם אפשרות של צביעת ווש שלאחרונה תפסה חזק אך זה מחייב כבר עבודה של בעל מקצוע.

סוגי צבעים:

ישנם סוגי צבעים שונים כולם טובים, כל אחד בהתאם. שני ענקי הצבע הם טמבור ונירלט.

כל סוגי הסופר קריל לסוגיו – פרטים באתר טמבור

כל סוגי הצבעים של נירלט – גם שם פרטים באתר נירלט

צבע יחסית חדש בשוק שקיבל לאחרונה תאוצה הוא צבע טיח בעל בסיס מים במראה טיח טבעי המקנה לקיר מרקם מחוספס. מיועד לצביעת קירות פנים. מראה הקיר משתנה בהתאם לאופן היישום, כמות האור וכיוון התאורה.

אפשר תמיד להתייעץ עם היועץ של אחת החברות הללו או יועץ הצבע ברשתות או בטמבוריות.

מוזמנים להגיב על הכתבה טיפים חשובים בנושא צביעת דירה:

שתף תוכן זה