תיקונים בבית

לא אחת אנחנו לא מוצאים את הידיים ואת הרגליים. לא אחת זה קורה לנו בזמן הכי פחות מתאים, במקום הכי פחות מתאים. אובדי עצות, כמעט נואשים, אנחנו משוועים לעזרה. מאין יבוא עזרנו? יש תיקונים בבית שאותם מסוגלים לבצע רק בעלי מקצוע מאומנים ומיומנים. מה עושים? כיצד מגיעים אליהם? כיצד הם מגיעים אלינו?

שתף תוכן זה



מומחי מוקד התיקונים הם האנשים שישיבו לנו על כל השאלות ויתנו לנו את המענה הטיפולי, התיקוני, הנדרש. יתרונות המוקד בזמינותו, באפשרותו לתת מענה לאלתר לכל סוג של תיקון. גם אם התיקונצ'יק התורן לא יכול להתייצב בביתנו כאן ועכשיו, מי מאנשי המקצוע המאיישים את המוקד ודאי עשוי לתת לנו עצה טובה, מועילה ומרגיעה.


תיקונים בבית – גדוּלתם  של התיקונים הקטנים


לא אחת גם תיקונצ'יק מחייב הגעתו של שיפוצניק... זמינותם של אנשי מקצוע אשר לעולם אין לדעת מתי אנחנו עשויים להיזקק לשירותם אמורה להרגיע אותנו: אם וכאשר יחול קלקול כל שהוא ,תמיד נוכל להזמין שירות תיקונים מהמוקד.

לא לכולם יש חוש טכני. למעטים יש ידי זהב. לא בכל בית נמצאים הכלים הבסיסיים שבאמצעותם עשוי להתבצע התיקון, קל וחומר לא כאשר התיקון מחייב שימוש בכלים המצויים רק ברשותם של בעלי המקצוע המומחים.


תיקונים בבית – הביקוש וההיצע


סביר להניח כי מתי שהוא יתקלקל משהו בביתנו, דבר מה אשר לא נוכל לתקן אותו במו ידינו, בידע הדל ובכוח המוגבל. אשר על כן טוב ומרגיע לדעת כי קיים מוקד, אשר בו מוצעים לנו בעלי מקצוע המסוגלים לבצע את כל סוגי התיקונים.

מוקד התיקונים נותן מענה  לביקוש בשעת צורך. כמוכם, גם האנשים שלו מודעים לחשיבותו של גורם הזמן; כמוכם אף אנחנו רוצחים להעניק לכם את השירות המקצועי היסודי והמהיר ביותר, לשביעות רצונכם, לרווחתכם, להמשך שגרת חייכם השקטה והבטוחה; כמוכם  אנחנו חשים ויודעים כי הבית הוא, אכן, המבצר.

גם בית שמור שמתוחזק היטב  עלול להיות מקור לתקלות ולקלקולים שונים.  ככל  שהקלקול גדול ומשבש את שגרת החיים בבית, כך גובר הצורך בתיקונו וכך עולה חשיבות נגישותם וזמינותם של אנשי המקצוע הרלוונטיים.

במוקד תוכלו לקבל מענה לכל סוגי התיקונים – בבית ובסביבתו, בחדר המדרגות, בחדר ההסקה, במחסן, במרתף. כשהגג דולף, כשהקיר נסדק, כשמתגלעים סימנים של נזילה,כאשר חלקה הפסקת חשמל שמקורה  לא מזוהה  - אנשי המקצוע המאיישים את המוקד לא יותירו אתכם אובדי עצות בחושך הגדול.


תיקון


תיקון הנפש יכול להיות תיקון עצמי, אבל בשונה ממנו  - שוני מהותי ומובהק – לצורך תיקונים אחרים אתם עשויים להיזקק לאנשי מקצוע שיש להם הידע, היכולת והכלים לביצוע התיקון. אחד היתרונות הברורים של מוקד תיקונים הוא הריכוז תחת קורת גג אחת של כל בעלי המקצוע המעניקים שירות תיקונים.

ברור שכאשר מגלים את התקלה  וכאשר מתחייב תיקון מהירה שלה – אין זמן ( ולאה השקט הנפשי) להתחיל לנסות לאתר איש מקצוע. קשר מוקדם , מבעוד מועד, עם מוקד התיקונים מאפשר לכם להתקשר לאלתר כאשר אתם זקוקים לתיקון.

במקום כה מרכזי כמו מוקד תיקונים, המאגד בעלי מקצוע  מהטובים ביותר לשוק, השם הטוב הוא שם דבר. הוא הנכס. הוא המוניטין. הוא הערך המוסף. פנו וקבלו תמורה מלאה עלה כספכם ושירות שאין לו אח ודוגמה.

מוזמנים להגיב על הכתבה תיקונים בבית:

שתף תוכן זה